Powered By Blogger

بدھ, ستمبر 22, 2021

کارتک تیاگی کی : ‏IPL ‎2021 , ‏PBKS vs RR ‎کرشمائی گیند بازی ، راجستھان نے پنجاب کو دو رنوں سے ہرایا

کارتک تیاگی کی : IPL 2021 , PBKS vs RR کرشمائی گیند بازی ، راجستھان نے پنجاب کو دو رنوں سے ہرایانئی دہلی : انڈین پریمیئر لیگ 2021 کے 32 ویں میچ میں راجستھان رائلس نے پنجاب کنگز کو ایک انتہائی دلچسپ میچ میں 2 رنوں سے شکست دیدی ۔ پنجاب کی ٹیم کو 186 رنز کا ہدف ملا تھا ، جسے وہ حاصل نہیں کر سکی ۔ آخری اوور میں پنجاب کو صرف 4 رنز بنانا تھے ، لیکن اس کے باوجود کے ایل راہل کی ٹیم 2 رنوں سے میچ ہار گئی ۔ راجستھان کی جیت کے ہیرو کارتک تیاگی رہے ، جنہوں نے آخری اوور میں صرف 1 رن دے کر دو وکٹیں حاصل کیں ۔ آخری اوور میں کارتک تیاگی نے نکولس پورن اور دیپک ہڈا کو آؤٹ کیا اور آخری گیند پر کوئی رن نہ دے کر اپنی ٹیم کو کرشمائی جیت دلائی ۔ اس جیت کے ساتھ راجستھان رائلز کی ٹیم نے 8 میچوں میں 8 پوائنٹس حاصل کرلئے ہیں اور پوائنٹس ٹیبل میں پانچویں نمبر پر پہنچ گئی ہے ۔ ساتھ ہی یہ کنگز الیون پنجاب کی 9 میچوں میں یہ چھٹی شکست ہے۔ اس سے پہلے ٹاس ہارنے کے بعد پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے راجستھان کے سلامی بلے باز ایوین لیوس اور یشسوی جیسوال نے ٹیم کو اچھی شروعات دی ۔ دونوں نے پہلی وکٹ کے لیے 54 رنز کی اہم شراکت قائم کی۔ لیوس نے 21 گیندوں پر سات چوکوں اور ایک چھکے کی مدد سے 36 رنز بنائے ، جیسوال نے 36 گیندوں پر چھ چوکوں اور دو چھکوں کی مدد سے 49 رنز بنائے۔ پاور پلے میں 57 رنز نے مڈل آرڈر بلے بازوں کو بے خوف کھیلنے کی اجازت دی۔ لیوس اور جیسوال کے آؤٹ ہونے کے بعد لیام لیونگ اسٹون اور مہیپال لومورڈ نے برتری حاصل کی اور بھرپور بیٹنگ کی۔ اگرچہ لیونگ اسٹون 25 رنز بنا کر آؤٹ ہوا ، لومورڈ نے اپنی دھماکہ خیز بیٹنگ جاری رکھی اور 17 گیندوں میں 43 رنز بنائے ، جس میں دو چوکے اور چار چھکے لگے۔ راجستھان نے اس شاندار کارکردگی کی بنیاد پر 20 اوورز میں 185 رنز کا بڑا اسکور بنایا۔ لیفٹ آرم فاسٹ بولر ارشدیپ سنگھ پنجاب کنگز کے لیے سب سے کامیاب بولر رہے۔ انہوں نے اپنے چار اوورز میں 32 رنز دے کر پانچ وکٹیں حاصل کیں۔ ان کے علاوہ تجربہ کار فاسٹ بولر محمد شامی نے چار اوورز میں 21 رنز دے کر تین جبکہ ایشان پوریل نے چار اوورز میں 39 رنز دے کر ایک وکٹ حاصل کی۔

اسکولوں اور کالجوں کے نصاب میں بھی رامائن کوشامل کیا جانا چاہیے

اسکولوں اور کالجوں کے نصاب میں بھی رامائن کوشامل کیا جانا چاہیےبہاربی جے پی کامطالبہ،وزیرصحت منگل پانڈے نے تائیدکی
پٹنہ21ستمبر(اردو دنیا نیوز۷۲ )
مدھیہ پردیش کے اسکولوں اور کالجوں کے نصاب میں رام چارتر مانس کو شامل کرنے کے فیصلے کے بعد ، اب بہار میں ، بی جے پی نے مطالبہ کیا ہے کہ رامائن کو اسکولوں اور کالجوں کے نصاب میں شامل کیا جائے۔بہار کی حکومت جنگلات اور ماحولیات کے وزیر اور بی جے پی لیڈر نیرج کمار سنگھ ببلو نے زور دیا ہے کہ بہار رامائن کے اسکولوں اور کالجوں کو نصاب کا حصہ بنایا جائے۔ تاکہ نئی نسل ملک کی تاریخ اور روایات کے بارے میں جان سکے۔نیرج کمارسنگھ ببلونے کہاہے کہ بہار میں بھی رامائن کو بالکل نصاب میں شامل کیا جانا چاہیے۔ لوگ مذہبی نصوص پڑھنا چاہتے ہیں۔ ایسی صورت حال میں اگر یہ نصاب کا حصہ بن جائے تو بچوں کے لیے آسان ہو جائے گا۔ اس بہانے بچے ملک کی تاریخ اور ثقافت کے بارے میں سیکھیں گے۔
وزیر صحت اور بی جے پی لیڈر منگل پانڈے نے بھی حمایت کی۔نیرج سنگھ ببلوکے اس مطالبے کی حمایت کرتے ہوئے منگل پانڈے نے کہاہے کہ ہر ایک کو تاریخ سے آگاہ ہونا چاہیے۔ رامائن اور گیتا ہر گھر میں رہتے ہیں۔ یہ سب اس ملک کی تاریخ ہے۔ جتنے زیادہ لوگ تاریخ کے بارے میں جانتے ہیں ، اتنا ہی بہتر ہے۔ میں وزیر تعلیم نہیں ہوں لیکن میرا ماننا ہے کہ ہر ایک کو ملک کی روایت اور ثقافت کے بارے میں جاننا چاہیے۔

منگل, ستمبر 21, 2021

بنگلورو: خوفناک آتشزدگی میں خاتون سمیت دوافراد ہلاک

بنگلورو: خوفناک آتشزدگی میں خاتون سمیت دوافراد ہلاک

خوفناک آتشزدگی
خوفناک آتشزدگی
     
  •   

 

بنگلورو:پیر کو بنگلورو کے ایک اپارٹمنٹ میں گیس پائپ لائن میں رساو کے بعد آتشزدگی کا ایک خوفناک واقعہ سامنے آیا ہے۔ منگل کی سہ پہر کو پیش آنے والے اس حادثے میں ایک بزرگ خاتون سمیت دو افراد ہلاک ہو گئے ہیں۔ کچھ لوگوں نے آتشزدگی کی ویڈیو بھی بنائی ہے۔

۔۔ 90 سیکنڈ کی اس ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ عمارت کے ایک حصے کو اوپر کی دو منزلوں میں آگ لگی ہوئی ہے۔ ایک بزرگ خاتون اپنے فلیٹ کی بالکونی میں شعلوں سے گھری ہوئی ہے۔ وہ بار بار اپنی زندگی بچانے کی التجا کر رہی تھی۔ لوگ اسے نیچے سے دیکھ رہے تھے ، لیکن شعلے اتنے خوفناک تھے کہ کسی نے فلیٹ کے اندر جانے کی ہمت نہیں کی۔ بالکونی میں لوہے کی جالی لگی تھی۔ اس وجہ سے عورت کے لیے باہر نکلنا مشکل تھا۔ بالآخر خاتون جل کر مر گئی۔ آگ کی وجہ سے 4 فلیٹ مکمل طور پر تباہ ہو گئے۔

 اپارٹمنٹ کا نام عشرت ایسپائر ہے۔ یہ اپارٹمنٹ بینر گھاٹا روڈ پر آئی آئی ایم بنگلور کے قریب ہے۔ خاتون کی موت کے وقت بہت سے لوگ باہر موجود تھے۔ آگ بجھانے کے لیے فائر فائٹرز بھی پہنچے تھے۔ فائر ڈیپارٹمنٹ کنٹرول آفس کے مطابق انہیں شام 4.41 بجے آتش زنی کی کال موصول ہوئی۔

 اطلاع ملتے ہی پانی کے ٹینکر کو مذکورہ جگہ بھیج دیا گیا۔ کچھ عرصے بعد یہ اطلاع ملی کہ آگ مزید بھڑک اٹھی ہے۔ اس کے بعد پانی کے مزید 2 ٹینک بھیجے گئے۔ لوگ اپارٹمنٹ کے باقی فلیٹ سے پہلے ہی نکل چکے تھے۔ صرف عورت اور دو چار افراد آگ میں لپٹے ہوئے تھے۔

 آگ اتنی خوفناک تھی کہ پھنسے ہوئے لوگوں کو بچایا نہیں جا سکا۔ فائر فائٹرز کے مطابق خاتون نے چوٹ کی وجہ سے اپنی جان گنوا دی جبکہ ویڈیو میں واضح طور پر دیکھا جا سکتا ہے کہ وہ آگ سے گھری ہوئی ہے اور جل رہی ہے۔


جب میر کو چاند میں ایک خوبصورت انسانی شکل دکھی اور وہ مجنوں بن گئے

نیاز فاروقی بی بی سی، نئی دہلی

دلی ویران ہو چکی تھی۔ نادر شاہ، احمد شاہ ابدالی، سکھ، جاٹ اور مراٹھا حملہ آوروں نے ایک کے بعد ایک شہر پر حملے کیے تھے۔ شہر کے رئیس اور اشرافیہ اپنا وقار کھو چکے تھے اور شہریوں نے یہاں سے نقل مکانی شروع کر دی تھی۔یہ وہ وقت تھا جب اُردو تو اپنے عروج پر تھی مگر لیکن دلی ویران تھی۔ اور اسی دوران ’خدا سخن‘ کے نام سے مشہور میر تقی میر کو بھی ایک نئے شاہی سرپرست کی تلاش تھی۔

اسی تلاش میں سرگرداں میر تقی میر نے سنہ 1782 میں لکھنؤ کا رُخ کیا جہاں نواب آصف الدولہ کے دور میں ثقافت اور روایت کی ابھی بھی قدر تھی۔

میر جب لکھنؤ کے لیے نکلے تو اُن کے ہمراہ ایک اور شخص بھی موجود تھا۔ سفر طویل تھا۔ کچھ وقت کے بعد سفر کی بوریت کو دور کرنے کی غرض سے ہمسفر نے میر سے بات کرنے کی کوشش کی تو جواباً میر نے اُن سے اپنا منھ پھیر لیا۔

کچھ دیر بعد پھر اس شخص نے بات کرنے کی کوشش کی تو میر نے جواب دیا کہ ’صاحب قبلہ، آپ نے کرایہ دیا ہے، بیشک آپ گاڑی میں بیٹھیے، مگر باتوں سے کیا تعلق۔‘

اس شخص نے کہا کہ ’حضرت کیا مضائقہ ہے، راہ کا شغل ہے، باتوں میں ذرا جی بہلتا ہے۔‘میر بگڑ گئے اور کہا ’خیر آپ کا شغل ہے، میری زبان خراب ہوتی ہے۔‘
یہ رویہ ان کے کلام کی سادگی کے برعکس ہے۔ جس دن میر لکھنؤ پہنچے اُسی دن ایک ناگوار واقعہ پیش آیا۔

ابھی وہ لکھنؤ پہنچے ہی تھے کہ معلوم ہوا کہ شام کو شہر میں مشاعرہ ہے۔ اُسی وقت غزل لکھی اور مشاعرے میں شامل ہو گئے۔ مغل زمانے کے شاعر اور مصنف محمد حسین آزاد اپنی کتاب ’آب حیات‘ میں اُن کا حلیہ کچھ اس طرح سے بیان کرتے ہیں: ’ان کی وضع قدیمانہ، کھڑکی دار پگڑی، پچاس گز کے گھیر کا جامہ، ایک پورا تھان پستولیے کا کمر سے بندھا، ایک رومال پٹری دار تہہ کیا ہوا، ناگ پھنی کی انی دار جوتی، جس کی ڈیڑھ بالشت اونچی نوک، کمر میں ایک طرف سیف یعنی سیدھی تلوار، دوسری طرف کٹار۔۔۔ غرض جب داخل محفل ہوئے تو انھیں دیکھ کر سب ہنسنے لگے۔‘

میر صاحب مایوس ہو کر ایک طرف بیٹھ گئے۔ جب شمع اُن کی طرف آئی تو پھر سے سب کی نظر اُن پر پڑی اور حاضرین نے ان سے اُن کا وطن پوچھا۔

حسن آزاد کے مطابق انھوں نے ان اشعار میں جواب دیا:

کیا بود و باش پوچھو ہو پورب کے ساکنوں

ہم کو غیر جان کے ہنس ہنس پکار کے

دلی جو ایک شہر تھا عالم میں انتخاب

رہتے تھے جہاں منتخب ہی جہاں روزگار کے

اس کو فلک نے لوٹ کر ویراں کر دیا

ہم رہنے والے ہیں اُسی اجڑے دیار کے

حالانکہ عام طور پر یہ سمجھا جاتا ہے کہ میر نے یہ اشعار کہے تھے، لیکن کئی نقاد اس بات سے اتفاق نہیں کرتے ہیں۔

علی سردار جعفری نے میر کی سوانح عمری ’حالات میر‘ میں لکھا ہے کہ ’یہ ایک افسانہ ہے، یہ اشعار بھی میر کے نہیں۔۔۔ ممکن ہے آزاد نے جو حلیہ میر صاحب کا لکھا ہے وہ صحیح ہو۔‘

آزاد لکھتے ہیں کہ ’عظمت اور اعزاز جوہر کمال کے خادم ہیں۔ اگرچہ انھوں نے لکھنؤ میں بھی میر صاحب کا ساتھ نہیں چھوڑا مگر انھوں نے بد دماغی اور نازک مزاجی کو جو کہ ان کے ذاتی مصاحب تھے اپنے دم کے ساتھ ہی رکھا۔‘

اس لحاظ سے انھوں نے کسی کے ساتھ بھی امتیازی سلوک نہیں کیا بلکہ نواب ہو یا خادم، سبھی کے ساتھ ایک نظر سے پیش آئے۔ ایک روز نواب آصف الدولہ نے خود میر سے غزل کی فرمائش کی۔ دو یا تین دن بعد جب میر پھر سے نواب کے دربار میں تشریف لائے تو نواب نے دریافت کیا کہ ’میر صاحب، ہماری غزل لائے ہیں۔‘
میر صاحب کے تیور بدل گئے اور فوراً جواب دیا کہ ’جناب عالی، مضمون غلام کے جیب میں تو بھرے نہیں کہ کل آپ نے فرمائش کی آج غزل حاضر کر دے۔‘

نواب صاحب کو بھی شاید میر کے مزاج کے بارے میں معلوم تھا۔ انھوں نے جواب دیا ’خیر میر صاحب جب طبیعت حاضر ہو گی کہ دیجیے گا۔‘ان کی بدمزاجی کے قصے دلی سے ہی عام تھے۔

میر، اکبر آباد (جو کہ اب آگرہ کے نام سے مشہور ہے) میں ایک عزت دار صوفی خاندان میں تقریباً سنہ 1723 میں پیدا ہوئے۔ اس گھرنے کا تعلق حجاز سے تھا۔ ان کے والد سُنی تھے اور والدہ شیعہ تھیں۔

ان کے والد ان کی نوجوانی میں وفات پا گئے اور کچھ ہی عرصے کے بعد میر دلی چلے آئے جہاں وہ اپنے سوتیلے ماموں سراج الدین علی خان آرزو کے ساتھ رہے اور ان سے تعلیم حاصل کی۔

اپنے سوانح عمری میں وہ آرزو کے ساتھ گزارے وقت کو کافی مشکل بتاتے ہیں لیکن وہاں گزارے ہوئے لمحات کو شوق سے یاد کرتے ہیں۔ دلی میں حالات خراب ہونے کے بعد انھوں نے کچھ سال جاٹ راجاؤں کے درمیان بھرت پور، دیگ اور کمہیر میں بھی گزارے اور دلی کے بارے میں لکھا کہ ’جہاں میں اپنے دوستوں کو اکٹھا کرتا تھا اور شاعری کرتا تھا۔ جہاں میں نے ایک پیار بھری زندگی گزاری اور کئی رات آنسو بہائے۔۔۔ جہاں مجھے پتلی اور لمبی خوبصورتیوں سے پیار ہوا اور میں نے ان کی تعریفیں کی لیکن اب کوئی ایک بھی واقف چہرہ نظر نہیں آیا جس کے ساتھ میں چند خوشگوار لمحات گزار سکوں اور نہ ہی کوئی بات کرنے کے لائق ملتا ہے۔‘تاہم ان کی آواز نرم تھی اور وہ کم اور دھیمے لہجے میں باتیں کرتے تھے۔

میر قمرالدین منت دلی کے ایک شاعر تھے، ایک بار اصلاح کے لیے میر کے پاس ایک اردو غزل لے کر آئے۔ میر نے ان سے ان کا وطن دریافت کیا۔ منت نے بتایا کہ وہ پانی پت سے ہیں (جو کہ دہلی سے کچھ ہی دوری پر ہے)۔ میر نے جواب دیا کہ ’اردوئے معلیٰ خاص دلی کی زبان ہے، آپ اس میں تکلیف نہ کیجیے، اپنی فارسی وارسی کہہ لیا کیجیے۔‘
کیا میر نے اپنی تعریف میں جعلسازی کی تھی؟
وہ بلاشبہ اُردو ادب کے پہلے عظیم شاعروں میں سے ہیں لیکن انھوں نے فارسی میں بھی اشعار اور نثر لکھے ہیں۔ مصنف نیئر مسعود کے مطابق ان کے فارسی اشعار کی تعداد تقریباً 2750 ہے۔

لیکن مداحوں کی نظر میں اُردو کے مقابلے میں ان کی فارسی شاعری اتنی مقبول نہیں اور اس کی کئی وجوہات ہیں۔ نقاد سی ایم نعیم کے مطابق ایک وجہ یہ ہے کہ ان کی فارسی شاعری اُردو کے مقابلے میں کمزور تھی اور دوسری یہ کہ ان کے جیسے عظیم شاعروں کے کلام، مثلاً ان سے پہلے داد اور ان کے بعد مرزا غالب، کے مقابلے میں ان کی فارسی شاعری کا معیار کمتر تھا۔

لیکن غالباً میر کے خیالات خود کے لیے مختلف تھے۔

جب وہ اکبر آباد سے دلی آئے تھے، تو اپنے سوتیلے ماموں، شاعر اور سکالر سراج الدین خان آرزو کے ساتھ قیام پذیر تھے۔ آرزو نے فارسی شاعروں کا ’مجموع النفائس‘ نام سے ایک تذکرہ تیار کیا تھا لیکن اس میں میر کا نام موجود نہیں تھا۔ حالانکہ اس تذکرے کے ایک موجود کاپی میں میر کے فارسی کلام کی کافی تعریف لکھی ہوئی ہے لیکن نقادوں کا ماننا ہے کہ وہ غالباً میر نے خود لکھا۔

اس میں لکھا ہے کہ ’شروعات میں میر نے اردو میں ریختہ کے کلام میں غیر معمولی فضیلت کا اظہار کیا جو کہ فارسی شاعری پر مبنی تھی اور اس کی وجہ سے وہ ہر جگہ مشہور ہو گئے۔ اس کے بعد انھوں نے ایک خاص طریقے سے فارسی میں شاعری شروع کر دی اور فن کے شوقین اور ماہرین کے پسندیدہ ہو گئے۔‘

نقاد اسے آرزو کی تصنیف کے بجائے خود میر کے ذریعے کی گئی جعل سازی کہتے ہیں۔ اس کی کئی وجوہات ہیں۔ ایک تو یہ کہ آرزو نے یہ تذکرہ سنہ 1750 میں لکھا تھا۔ نعیم کے مطابق اس تذکرے کی صرف دس کاپیاں بچی ہیں اور ان میں سے صرف ایک میں میر کا ذکر ہے جو کہ 1765 میں راجا ناگر مل کے لیے کمہیر میں تیار کی گئی تھی جن کی پناہی میں میر کچھ عرصے کے لیے قیام پذیر تھے۔

امتیاز علی خان عرشی عحد علی یکتہ کی کتاب ’دستور الفصاحہ‘ میں لکھتے ہیں کہ وہ نوٹ اصل متن سے ایک مختلف پیپر پر لکھا ہوا ہے اور وہ آخر میں نہیں بلکہ بیچ کتاب میں ہے اور اس میں لکھنے کا انداز بھی اصل متن سے مختلف ہے بلکہ یہ نئی تحریر ان صفحات پر لکھے نئے نوٹس کے لکھنے کے طریقے سے ملتے ہیں جس سے معلوم ہوتا ہے کہ کسی ایسے شخص نے لکھا ہے جو اس کی اشاعت سے پہلے غلطیاں ٹھیک کر رہا ہو۔
جب میر کو چاند میں ایک خوبصورت انسانی شکل دکھی اور وہ مجنوں بن گئے

میر نے ’ذکر میر‘ نامی ایک تزک لکھا جسے اردو شاعری روایت کی پہلی آپ بیتی مانا جاتا ہے، لیکن میر اس کتاب میں مخصوص نہیں ہیں اور اس میں کئی اہم جانکاریاں غلط ہیں یا مشکوک ہیں یا غائب ہیں۔ مثلا انھوں نے اس میں اپنی والدہ کا ذکر نہیں کیا ہے۔ اپنے سوتیلے ماموں آرزو کا ذکر کیا ہے اور کہا ہے کہ وہ ان سے بدسلوکی کرتے تھے تاہم اپنے شروعات کی تحریر میں انھوں نے ’آرزو کو دہلی میں ریختہ کے سارے مشہور شعرا کا استاد‘ بتایا تھا۔

’اگر میں اس کی دشمنی کو تفصیل سے بیان کروں تو مجھے ایک علیحدہ کتاب لکھنی پڑے گی۔ میرا پہلے سے ہی اذیت ناک ذہن مزید اذیت میں مبتلا ہو گیا، میرا پہلے سے ہی الجھا ہوا دل مزید تنگ ہو گیا۔ ایک خوفناک تنہائی نے مجھے اپنی لپیٹ میں لے لیا اور میں پاگل ہو گیا۔‘

میر کے آبائی خاندان میں کئی مردوں کو جذباتی اور ذہنی عدم توازن کی شکایت تھی۔ حالانکہ یہ مثبت نہیں ہے کہ میر خود بھی ان عوارض سے متاثر تھے یا یہ ایک شاعرانہ طرز عمل تھا۔ لیکن پاگل پن یا جنون اُن کی زندگی اور تحریر دونوں میں ایک اہم حصہ تھے۔ انھوں نے اس کے بارے میں تفصیل سے ’ذکر میر‘ اور مثنوی خواب و خیال میں لکھا ہے۔

خواب و خیال میں وہ لکھتے ہیں کہ اکبرآباد میں انھیں سکون نہیں تھا لیکن دہلی میں بھی کافی مشکلات پیش آئیں۔ ’میں خاموشی سے یہ بوجھ اٹھاتا رہا لیکن اس سے میں پاگل ہو گیا۔ کبھی میں کسی سوچ میں مبتلا رہتا تو کبھی میں لوگوں سے دور بھاگتا۔ کئی بار میرے منھ میں جھاگ آ گئی اور میں نے لوگوں پر پتھر پھینکے۔‘

میر کے حوالے سے اکثر راویتوں میں یہ ملتا ہے کہ وہ چاند میں کسی کو دیکھتے تھے اور کچھ لوگوں کا قیاس ہے کہ وہ ان کی محبوبہ تھیں۔ ’خواب و خیال‘ میں وہ مزید لکھتے ہیں کہ اُن کی دیوانگی اس حد تک پہنچ گئی کہ اگر وہ چاند کی طرف دیکھتے تو وہ خوفزدہ اور بے ہوش ہو جاتے تھے۔

وہ لکھتے ہیں کہ ’بلآخر میں نے چاند میں ایک خوبصورت انسانی شکل دیکھنا شروع کر دی اور میں اس کا مجنو بن گیا۔‘ وہ لکھتے ہیں کہ وہ کہیں بھی دیکھتے لیکن یہ ان کی نظر سے نہیں دور ہوتا تھا۔ ’بعض اوقات یہ مجھ سے بات کرتا، بعض دفعہ یہ خاموشی سے شوخی دکھاتا۔‘

ان کے مطابق کئی بار یہ ان کے قریب سوتا لیکن جب وہ اسے چھونے کی کوشش کرتے تو وہ غائب ہو جاتا۔

وہ لکھتے ہیں کہ وہ پیلے اور کمزور پڑ گئے۔ کوئی ان کے علاج کے لیے تعویذ لے کر آتا تو کوئی جادوگر بلاتا، تو کوئی معالج لاتا۔ لیکن حالات پھر بھی نہیں بدلے۔ وہ لکھتے ہیں کہ ’پھر انھوں نے مجھے ایک چھوٹے کمرے میں بند کرنا شروع کر دیا اور میرے کھانے پینے کی مقدار کم کر دی۔ ایک دوپہر جب میں اس تاریک کمرے کے باہر بیٹھا تھا تو انھوں نے مجھے پکڑ لیا اور میرا حجامہ کرایا۔‘
وہ بے ہوش ہو گئے اور جب اگلی صبح ہوش میں آئے تو انھیں دوبارہ حجامہ کرایا گیا۔

‘علاج’ کے بعد انھیں وہ خوبصورت شکل جسے وہ چاند میں دیکھتے تھے نسبتاً کم نظر آنے لگی۔ لیکن جب نظر آتی تو انھیں ڈانٹتی اور ان پر بے وفائی کے الزام لگاتی۔

میر عام زبان کے شاعر تھے

غالب سے نقاد شمس الرحمان فاروقی میر کے مداح رہے ہیں، بلکہ فاروقی نے تو ’زبان کی مختلف اقسام، زندگی کے تجربے اور مزاج کی آفاقیت‘ میں میر کا درجہ غالب سے بلند رکھا ہے۔

میر خود اپنے ہم عصر کے بارے میں کہا کرتے تھے کہ ’دلی میں صرف ڈھائی شاعر ہیں۔ ایک میں، ایک سودا اور آدھا میر درد۔‘ میر نے درد کو آدھا شاعر اس لیے کہا تھا کیوں کہ وہ صرف غزل کے شاعر تھے اور 18 ویں صدی میں اُردو شاعر مثنوی، قصیدہ، رباعیات کے علاوہ اور بھی مختلف قسمیں لکھتے تھے۔

مؤرخ رعنا صفوی کہتی ہیں کہ میر کے کلام میں سادگی تھی۔ ’وہ عام لوگوں کی زبان میں شاعری کرتے تھے۔ اس میں کتنی تہیں ڈھونڈنی ہیں وہ آپ پر منحصر ہے۔ لیکن اگر آپ تہیں نہ بھی ڈھونڈیں تو آپ کو ان کی بات سمجھ آ جائے گی۔‘

میر کی قبر کا کیا ہوا
لکھنؤ میں میر کی قبر اور قبرستان اب صرف تاریخ کا حصہ رہ گئے ہیں۔ مؤرخ اور مداحوں نے ان کی قبر تلاش کرنے کی کوشش کی تو اس نتیجے پر پہنچے کہ انگریزوں کے زمانے میں اس پر ریل کی پٹری بچھا دی گئی تھی۔ صفوی، جن کی پرورش 1960 کی دہائی میں لکھنؤ میں ہوئی، بتاتی ہیں کہ ان کا گھر انھی ریل کی پٹریوں کے سامنے تھا۔ وہ کہتی ہیں کہ ’پٹری کے کنارے وہاں ایک دروازہ ہوا کرتا تھا، جسے بڑے بزرگ کہتے تھے کہ وہاں میر کی قبر ہوا کرتی تھی۔‘

آج وہاں سے کچھ قدم دور میر کے نام سے ’نشان میر‘ نامی ایک علامتی ڈھانچہ ہے اور اس کا بھی حال بُرا ہے۔ لکھنؤ میں مقیم داستان گو ہمانشو باجپائی بتاتے ہیں کہ میر کے قبر کی ممکنہ جگہ سے وہ اکثر گزرتے ہیں اور اب وہاں ’صرف گندگی ہے، بلکہ اس پر بھی لوگوں کا غیر اجازت قبضہ ہے۔‘
دستیاب تاریخی ریکارڈ سے ظاہر ہے کہ اکھاڑہ بھیم نامی مقام پر میر کا قبرستان تھا لیکن باجپائی بتاتے ہیں کہ وہ علاقہ اب اکھاڑہ بھیم کے نام سے جانا بھی نہیں جاتا ہے۔

باجپائی بتاتے ہیں کہ ’آصف الدولہ کے زمانے تک میر کو لکھنؤ بہت پسند تھا اور انھوں نے نواب کی تعریف میں بہت کچھ لکھا ہے لیکن آصف الدولہ کا زمانہ جاتے ہی میر لکھنؤ کو کوسنے لگے تھے۔ لکھنؤ انھیں سخت ناپسند تھا۔ اور یہ ان کے کلام میں ظاہر تھا۔‘

وہ قبر غائب ہونے کے حوالے سے وضاحت کرتے ہوئے کہتے ہیں کہ ’لکھنؤ والوں نے ان کے ساتھ اچھا سلوک نہیں کیا۔ بلکہ مرنے کے بعد بھی ان کے ساتھ صحیح سلوک نہیں کیا۔‘

باجپائی کہتے ہیں کہ اگر میر اپنی قبر غائب ہونے کی خبر سنتے تو شاید اپنے تلخ انداز میں وہ اپنا ایک شعر دہراتے:

آباد اجڑا لکھنؤ چغدوں سے اب ہوا

مشکل ہے اس خرابے میں آدم کی بودو باش

اودھم پور میں فوجی ہیلی کاپٹر گر کر تباہ ، 2 پائلٹ جاں بحق

اودھم پور میں فوجی ہیلی کاپٹر گر کر تباہ ، 2 پائلٹ جاں بحق

:

:

:٠٠

٠٠

جموں: جموں و کشمیر کے ضلع اودھم پور کے شیو گڑھ دھر علاقے میں منگل کے روز ایک فوجی ہیلی کاپٹر گر کر تباہ ہو گیا جس کے نتیجے میں اس میں سوار دونوں پائلٹ جاں بحق ہو گئے ہیں۔سرکاری ذرائع نے بتایا کہ ضلع اودھم پور کے شیو گڑھ دھر علاقے میں بھارتی فوج کا ایک چیتا ہیلی کاپٹر بظاہر تکنیکی خرابی پیدا ہونے کے سبب گر کر تباہ ہوا جس کے نتیجے میں جہاز کے دونوں پائلٹ شدید زخمی ہونے کے بعد زخموں کی تاب نہ لا کر دم توڑ بیٹھے۔
مہلوک پائلٹوں کی شناخت میجر روہت کمار اور میجر انوج راجپوت کے طور پر کی گئی ہے۔فوج کے ایک ترجمان نے بتایا کہ ہیلی کاپٹر کو حادثہ ضلع ادھم پورہ کے پٹنی ٹاپ علاقے میں تربیتی پرواز کے دوران پیش آیا ہے۔انہوں نے بتایا کہ حادثہ پیش آنے کے بعد ہیلی کاپٹر کے دونوں پائلٹوں کو نزدیکی طبی مرکز منتقل کیا گیا تھا۔ذرائع نے بتایا کہ ہیلی کاپٹر کو حادثہ پیش آنے کے بعد وہاں مقامی لوگ اور فوجی اہلکار پہنچے جنہوں نے زخمی پائلٹوں کو چارپائیوں میں اٹھا کر قریبی طبی مرکز منتقل کیا۔ان کا مزید کہنا تھا: 'بدقمستی سے دونوں پائلٹ زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے دم توڑ گئے'۔قبل ازیں ضلع مجسٹریٹ اودھم پور اندو کنول چب نے یو این آئی کو بتایا کہ ہم حقائق کا پتہ لگا رہے ہیں۔
اودھم پور- ریاسی کے ڈپٹی انسپکٹر جنرل آف پولیس سلیمان چودھری نے بتایا کہ ہمیں اس واقعے کے بارے میں اطلاع موصول ہوئی ہے اور ٹیموں کو جائے واردات کی طرف روانہ کیا گیا ہے۔اس سے قبل تین اگست کو ضلع کٹھوعہ کے بھسولی علاقے میں ایک فوجی ہیلی کاپٹر رنجیت ساگر ڈیم میں گر کر تباہ ہوا تھا۔


اترپردیش حکومت کو مہنت کی موت کاجواب دینا ہوگا۔ سنجے راؤت

اترپردیش حکومت کو مہنت کی موت کاجواب دینا ہوگا۔ سنجے راؤت

سنجے  راؤت
سنجے راؤت

  •  
  •   

 

ممبئی: اکھل بھارتیہ اکھاڑا پریشد کے صدر مہنت نریندر گری کی موت کا معمہ ابھی تک حل نہیں ہوا ہے۔ دریں اثنا شیوسینا کے رہنما سنجے راؤت نے کہا ہے کہ اترپردیش حکومت کو مہنت کی موت کے معاملے میں جواب دینا ہوگا۔ سنجے راؤت نے کہا کہ جو شخص ہر ایک کی رہنمائی کرتا تھا وہ ایسا نہیں کرسکتا۔ 'اے این آئی' کے ساتھ بات چیت کے دوران سنجے راؤت نے کہا کہ ایسا لگتا ہے کہ اکھل بھارتیہ اکھاڑا پریشد کے صدر کو کچھ راز معلوم تھے۔ اس کی خودکشی مشکوک لگ رہی ہے۔ بطور انسان جو دوسروں کی رہنمائی کرتا ہے ، وہ ایسی باتیں نہیں کر سکتا۔

سنجے راؤت نے کہا ، 'یہ واقعہ ہندو سماج کے لیے بہت افسوسناک ہے۔ مہنت نریندر گری کے شیوسینا کے ساتھ اچھے تعلقات تھے۔ انہوں نے ہندوؤں کی تحریک کے وقت کئی بار قیادت کی۔ اس معاملے میں اگر کسی چیز کو چھپانے کی کوشش کی جا رہی ہے تو اس کی مکمل تحقیقات ہونی چاہیے۔ پالگھر میں دو سادھوؤں کی ہلاکت کے واقعہ کا حوالہ دیتے ہوئے شیوسینا لیڈر نے کہا کہ یہ انتہائی افسوسناک واقعہ تھا اور اس وقت دہلی اور اتر پردیش کی جانب سے کئی سوالات اٹھائے گئے تھے۔ آج اتر پردیش حکومت کو سوالوں کے جواب دینے ہوں گے۔ مہنت کی موت کے بعد اب یوپی حکومت کو دہلی اور مہاراشٹر سے پیدا ہونے والے سوالات کا جواب دینا ہوگا۔


مہاراشٹر : غیر بی جے پی تنظیمیں 27 ستمبر کو بھارت بند ' کے لیے تیار

مہاراشٹر : غیر بی جے پی تنظیمیں 27 ستمبر کو بھارت بند ' کے لیے تیار

ممبئی: بی جے پی حکومت کی کسان اور کاروباری مخالف پالیسیوں کے خلاف متعدد تنظیمیں ممبئی میں 27 ستمبر کو بھارت بند کا اہتمام کرنے جا رہی ہیں۔ سنیوکت کسان مورچہ کی طرف سے دی گئی کال پر اس بھارت بند میں تقریباً 100 قومی سیاسی جماعتیں، کسان تنظیمیں، ٹریڈ یونینیں، اساتذہ، خواتین، نوجوان، مزدور اور دیگر افراد کے گروپ شامل ہوں گے۔یہ فیصلہ اے آئی ٹی یو سی نیشنل ورکنگ کمیٹی کے رکن ڈاکٹر بھال چندر کانگو کی صدارت میں تمام گروپوں کی ریاستی سطح کی میٹنگ میں لیا گیا۔ آل انڈیا کسان سبھا کے صدر ڈاکٹر اشوک دھوالے نے بتایا کہ پیر کے روز یہاں ہونے والے اجلاس میں تقریباً 100 تنظیموں کے 200 سے زائد لیڈروں نے شرکت کی۔انہوں نے کہا کہ مقررین نے وزیر اعظم نریندر مودی کی قیادت میں مرکز میں بی جے پی-آر ایس ایس حکومت کی 'دیوالیہ پالیسیوں' کے خلاف کسانوں، مزدوروں کے مسائل اور 'بھارت بند' کی اہمیت کے بارے میں بات کی گئی۔ اس میٹنگ میں ریاست اور دیگر مقامات کی تمام تنظیموں سے مطالبہ کیا گیا کہ وہ اپنے حامیوں کو متحرک کریں اور مہاراشٹر میں 'بھارت بند' کو کامیاب بنانے کے لیے کوششیں کریں۔ایک وفد نے کانگریس کے ریاستی صدر نانا پٹولے، این سی پی کے ریاستی صدر اور وزیر جینت پاٹل، ڈپٹی چیف منسٹر اجیت پوار اور این سی پی کے سینئر وزیر ڈاکٹر جتیندر اوہر سے ملاقات کی، جنہوں نے اگلے پیر کو ملک گیر بند کے لیے مہا وکاس اگھاڑی نے اپنی حمایت کا اظہار کیا۔

Dailyhunt

اردودنیانیوز۷۲

ایک تکبیر جو مکمل تقریر ہے!

ایک تکبیر جو مکمل تقریر ہے!                   Urduduniyanews72 آج ماہ ذی الحج کی نویں تاریخ ہے، فجر کی نماز کے بعد ایک عمل کا اض...